سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب

اس ام اس های عاشقانه و احساسی سری 2

اس ام اس های عاشقانه و احساسی سری 2

من عاشق نیستم! فقط گاهی… حرف تو که میشود دلم… مثل اینکه تب کند گرم و سرد میشود توی سینه ام چنگ می زند آب میشود…


اس ام اس عاشقانه ۹۳

سلامتی اونایی که از هر انگشتشون یه هنر میریزه…
میرنجونن…
میسوزونن…
میشکونن…
له میکنن…
نابود میکنن… و سلامتی اونایی که جز دوس داشتن این موجودات هنرمند باهمه وجودشون هیچ هنر دیگه ای ندارن….

اس ام اس عاشقان

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد …

 

وقتی در صندوقچه خاطرات پنهانت میکنند

یعنی هنوز هستی …!!

اس ام اس عاشقانه احساسی

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،

درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی …

دیگه به زیبایی گذشته نیست..

 اس ام اس عاشقانه رمانتیک

با خود عهد کردم که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم ……

ولی باز تو را دیدیم و گفتم بی تو میمیرم..!

اس ام اس عاشقانه دوستی

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی؟

اس ام اس عاشقانه غمگین

من عشق را در امید، امید را در تو، تو را در دل و دل را موقع تپیدن به خاطر تو دوست می دارم و بس…

اس ام اس عاشقانه سنگین

هر وقت کسی تونست اسمتو با یخ روی خورشید بنویسه بدون از من بیشتر دوست داره!

اس ام اس عاشقانه توپ

این همه حرف به چه کارم می آید؟
برای گفتن دوستت دارم هفت حرف کافی است!

اس ام اس عاشقانه خفن

به اندازه یک کیلو خاکشیر دوستت دارم…
اگر شمردی می فهمی چقدر دوستت دارم…

اس ام اس عاشقانه زیبا

کامنت ها
سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد