سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب

شعر بسایر زیبای من به آمار زمین مشکوکم

شعر بسایر زیبای من به آمار زمین مشکوکم

 من به آمار زمین مشکوکم / اگر این سطح پر از آدمهاست/ پس چرا این همه دلها تنهاست...!!! / بیخودی میگویند هیچکس تنها نیست ...



من به آمار زمین مشکوکم؟!!!


من به آمار زمین مشکوکم تو چطور ؟

اگر این سطح پر از آدمهاست

پس چرا این همه دلها تنهاست

بیخودی میگویند هیچکس تنها نیست

چه کسی تنها نیست ؟همه از هم دورند

همه در جمع ولی تنهایند

من که در تردیدم تو چطور؟

نکند هیچکسی اینجا نیست

گفته بود آن شاعر:

هر که خود تربیت خود نکند حیوان است

آدم آنست که او را پدر مادر نیست

من به آمار ،به این جمع

و به این سطح که گویند پر از آدمهاست

مشکوکم

نکند هیچکسی اینجا نیست

من به آمار زمین مشکوکم

چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟

من که میگویم نیست

گر که هست دلش از کثرت غم فرسودست

یا که رنجور و غریب

خسته و مانده و در مانده به راه

پای در بند و اسیر

سرنگون مانده به چاه

خسته و چشم به راه

تا که یک آدم از آنجا برسد

همه آنجا هستند

هیچکس آنجا نیست

 وای از تنهایی

همه آنجا هستند

هیچکس آنجا نیست

هیچکس با او نیست

من به آمار زمین مشکوکم

چه عجب چیزی گفت

چه شکر حرفی زد

گفت:من تنهایم

هیچکس اینجا نیست

گفت:اگر اشک به دادم نرسد میشکنم

اگر از یاد تو یادی نکنم میشکنم

بر لب کلبه محصور وجود

من در این خلوت خاموش سکوت

اگر از یاد تو یادی نکنم میشکنم

اگر از هجر تو آهی نکشم

اندر این تنهاییی

به خدا میشکنم

من به آمار زمین شک دارم

چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟

کامنت ها
سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد