سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب

247

چند وقت پیش خونه تنها بودم خواستم خیر سرم یه حالی به خودم بدم ورداشتم یه بشکه قهوه درست کردم بعدشم خیلی باکلاس مثه فیلما رفتم جلوی تی وی نشستم که کوفتش کنم!
ولی هنوز لب نزده بودم که یه قطره قهوه از لیوان چکید پایین
زیر پامو که نگا کردم دیدم یه لکۀ قهوه ایی کوچیک رو فرشه و
از اونجایی که مامانم خیلی رو این مسائل حساسه مثه پلنگ شیرجه زدم روش که پاکش کنم!
اول یه قاشق چای خوری تف روش ریختم وسعی کردم با... لباسم پاکش کنم ولی نشد بعد به مایع ظرفشویی و اسفنج آشپزخونه پناه آوردم
ولی بازم پاک نشد!
بعدش از رو چیزی که قبلا شنیده بودم یکم شیرو سرکه رو قاطی کردم ریختم روش ولی بدتر شد که بهتر نشد!
تو مرحلۀ بعد رفتم اینترنت تحقیقات به عمل آوردم و با توجه به نتیجۀ تحقیقات ورداشتم یکم ماست ریجتم رو فرش!اما بازم پاک نشد!
در مرحلۀ آخر با کلی بدبختی میز و مبلا رو جابه جا کردم و فرشو 180 درجه چرخوندم که لکه بره زیر پایۀ یکی از مبلا و معلوم نشه !
بعدش با کلی افتخار به خودم؛همین که خواستم بشینم دیدم اینور فرشم یه دونه لکه دقیقا مثه اون قبلیه هست!
وقتی خوب دقت کردم دیدم 4 طرف فرش از این لکه ها داره و
کلا یارو اصلا لکه نبوده و طرح خودِ فرشه!
در همون حالت بهت و حیرت زدگی چشمم به پاچۀ شلوارم افتاد که کثیف شده بود وتازه فهمیدم اون یه قطره قهوه ریخته رو شلوار خودم!

و دراین هنگام بود که بر عقل خویش درود فرستادم و بی درنگ یاد پت و مت رو گرامی داشتم..!

کامنت ها
سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد