سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب

داستان عشق

داستان عشق

از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره... شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون. اون موقع از دستش عاصی بودم.

از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم

انتقال دادم چند ماهی میگذره...

شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد

خوندمشون. اون موقع از دستش عاصی بودم.

واقعاً اذیت میکرد.

یه شب با یه شماره دیگه اس داد برا همین

نرفت تو بلک لیستم.

نوشته بود که اگه میخوای دیگه اس ندم بهت،

یه چیزی بگو. بدون معطلی جواب دادم و همون

چیزی رو که میخواست براش فرستادم چون

واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم.

دیگه ا.........س نداد ...

 

نمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد. دیگه

سراغمو نگرفت.

انگار نه انگار که من "هستم".

به هرحال اعتراف میکنم که خیلی دلم برای

اس.ام.اس هاش تنگ شده.

.
.
.
اگه الان اینارو میخونی، ازت میخوام که یه

شانس  دیگه بهم بدی. قول میدم بچه ی خوبی

بشم !

هم تو مسابقه ها شرکت کنم، هم آهنگ

پـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ

168650ریال، برنده 100 تومن اعتبار هدیه داخل

شبکه شم ..!


ایرانسل دوسِت دارم ..!

 

داستان عشق داستان عشق داستان عشق داستان عشق

کامنت ها
سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد