سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب

اس ام اس های شکلک دار سری 3

اس ام اس های شکلک دار سری 3

** /-/ * *
  * /-/ * *شب شده، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه
* * /-/ * *من.

 

_ o _

<>

/

چیه؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم!

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

>o
O
o
>o
O
o
عمیق ترین دریاها رو شنا کردم تا بهت بگم: چه کار می کنی؟ خوب هستی؟ در سلامتی کامل به سر می بری؟

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

### 0هی! این کار رو نکن! از روی ریل بلند شو! قطار میاد زیرت می گیره... تو فقط مدت کوتاهی منو ندیدی! صبور باش! دوباره منو می بینی!

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


0#####>==فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو 90 درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم.

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

__/ΓΠ__. (""v"")
'-O----O-'__. 'v'
این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.
...
...
...
هه هه هه! بنزین نداره!

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


+ - + - + - + - + - + - + - + - + - +
- + - + - + - + - + - + - + - + - + -
+ - + - + - + - + - + - + - + - + - +
- + - + - + - + - + - + - + - + - + -
بشین قشنگ با دقت جمع و تفریق کن ببین چندمین باره سرکار رفتی؟

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

.:ΞΞΞ:. ' ' .:ΞΞΞ:.
":ΞΞΞΞ:.o.:ΞΞΞΞ:"
:ΞΞΞΞ¥ΞΞΞΞ:
":ΞΞ:-'!'-:ΞΞ:"

این پروانه از راه دور میاد و میخواد بهت بگه خیلی گلی .

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

===========
I___ .-""-._ _ I
I___( '...' )___I
I_'=(,,)=(,,)='_I
کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

=___ =
(.)__(.)
_(۰o)
(------)
هی بهت گفتم دست تو دماغت نکن. گوش نکردی... اینم نتیجش!

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

('.')
((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!

----------------------------------
/_/
(="o"=)
(")(")
من پیشیه ملوسم
میتونم تورو ببوسم؟
 

************************************

/
|
O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن
اس ام اس من داری جفتک میزنی
 

************************************

1
.
2
.
3
تموم شد!

^^
((@@))
/
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!

************************************

l-----l-
l ". o
l /l
l JL
l
ببین از بس اس ام اس ندادی خودمو دار زدم!
 

************************************

@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!
 

************************************

.:ΞΞΞ:. " " .:ΞΞΞ:.
":ΞΞΞΞ:.o.:ΞΞΞΞ:"
:ΞΞΞΞ¥ΞΞΞΞ:
":ΞΞ:-"!"-:ΞΞ:"
این پروانه از راه دور میاد و میخواد بهت بگه خیلی گلی .
 

************************************

& _&&&&&
اگه گفتی اینا چی هستن؟
زحمت نکش! این خانواده اردک هاست. اون هم تویی که تنها موندی! (جوجه اردک زشت)

************************************

===========
I___ .-""-._ _ I
I___( "..." )___I
I_"=(,,)=(,,)="_I
کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!

************************************

=___ =
(.)__(.)
_(۰o)
(------)
هی بهت گفتم دست تو دماغت نکن. گوش نکردی... اینم نتیجش!
 

************************************

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!
 

************************************

### 0 هی! این کار رو نکن! از روی ریل بلند شو! قطار میاد زیرت می گیره... تو فقط مدت کوتاهی منو ندیدی! صبور باش! دوباره منو می بینی!
 

************************************

0#####>== فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو 90 درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم.
 

************************************

###############
اینها حصارهای بین من و تو است. کاش می تونستم بیارمت پیش خودم... ولی بهم گفتن جای بز تو خونه نیست!
 


************************************

@@
@@@@
@@@@@ . . @
@@@@@@ # @
@@@@@@@@@
@@@@@@@
| | | |
این ببییه فدات!!!!!

************************************

< < >

. . برات ماهی فرستادم تا بخوری و بفهمی که چیزای خوشمزه تر از علف هم وجود داره و هست !

************************************

+ - + - + - + - + - + - + - + - + - +
- + - + - + - + - + - + - + - + - + -
+ - + - + - + - + - + - + - + - + - +
- + - + - + - + - + - + - + - + - + -
بشین قشنگ با دقت جمع و تفریق کن ببین چندمین باره سرکار رفتی؟

************************************

) )
@@ /_____
/ ____/
(oo) | | | |
^^ ^^
خوش به حالت گوشیت آینه داره !
 
************************************
 

(")....(")
( " o " )
(")--(")
(""")-(""")


کوآلا به این قشنگی تا حالا دیده بودی؟

-----------------------------------------------

 
  Ω/     Ω
   ¥         
                 /     /    ©          (1)     (2)     (3)
 
Miduni ina manish chie?
Yani:
1 = elahi
2 = man
3 = fadat sham


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

__/ΓΠ_ _
'-O----O-'

 ازتنهایی حوصلت سرنره باش بازی كن ولی خرابش نکن !!

 
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

O < — <
0//|0/ | /0
][ | ( ) ( )][
/ / / / /
تشیح جنازه منه!
بلاخره از دوریت مردم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


¤¤¤¤¤( )¤¤¤¤¤

این ساعت مچی من هست عقربه هاشو شکستم تانفهمم چندوقته ندیدمت.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


90 daraje be chap becharkhoon bad bekhoon :



   
                     

    

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  .-----------.
 /   .----._/
/   / ___/'''''''/
'._______./ole

   /""""".   /""""/
  /    "./        /
 /      /".      /
             /___/  ".__/aze mani.



 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


                               ("V")                                 __/ΓΠ_ _
         'v'                                     '-O----O                       
                                                            
این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.
...
...
...
هه هه هه! بنزین نداره!


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

....................
.Oooo...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) ........
........(_.........

ببخشین پابرهنه اومدم تو گوشیت
     

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
/
|
O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  _o    _
<>
./
چیه؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم!


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 ===========
I___ .-""-._  _ I
I___( '...' )___I
I_'=(,,)=(,,)='_I

کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


. * ./۰۰. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !
با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

('.')
((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

╗═══════════════╔
..(>''''''''''''''''''''...(=* : *=)... .(=' : '=)
=(,,,)==(,,)==(..)=(,,)=
♥....Nini ღ♥ღ Dadashi....♥
╝═══════════════╚


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


0                  
 |  =   __sms__
/       ______|
              0       0

Smse no va kohne shoma
ra kharidarim
( smssiiiiiiiiiiiiiye )


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


+"""+
TANHA

.+"""+.+"""+.
Toro

.+"""+.+"""+.
+ DUST
"+.
     "+
 .+"""+.+"""+.
+   DARAM   +
 "+.          .+"
        "+"
AZIZAM
 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

___ /??___                        
'—O------O—'              >---> O

Nagi be yadam naboodi ! bebin too fekr to boodam mashin zad behem mordam…

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

o /

/[]

IL

اجازه

.

.

O



IL

میتونم شما رو دوست داشته باشم.

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Be man to
O
.

.

.

Gerefti chi shod?

Migam : be cheshme man to mahi fadat besham elahi.


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

                (-_-)/
                   ))   
                   ((    
                _/  _

اس ام اس جدید نداشتم گفتم برات قر بدم شاد شی
--------------------------------------------
!……
__!……
____!……
______!…….
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!



### ۰==فکر کردی الان می گم این منم که از دوری تو روی ریل قطار خوابیدم؟ اگه گوشیتو ۹۰ درجه به سمت چپ بچرخونی می بینی که دارم از نردبان ترقی بالا می رم.

__/ΓΠ__. (“”v”")
‘-O—-O-’__. ‘v’
این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.



هه هه هه! بنزین نداره!

ΞΞΞ:. ‘ ‘ .:ΞΞΞ:.
“:ΞΞΞΞ:.o.:ΞΞΞΞ:”
:ΞΞΞΞ¥ΞΞΞΞ:
“:ΞΞ:-’!'-:ΞΞ:”

این پروانه از راه دور میاد و میخواد بهت بگه خیلی گلی .

=___ =
(.)__(.)
_(۰o)
(——)
هی بهت گفتم دست تو دماغت نکن. گوش نکردی… اینم نتیجش!


|””””””””””|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘

ده تن آجر فداى زیربناى وجودت.


/???????? _
‘-۰۰——۰۰-’

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت!!

‎ ( ‘_’ )


&— | —&


_| |_
BIYA
BAGHALAM
(‘،’)
‏.
‏ .! !
خب چیه؟
دلم واست تنگ شده
دارم نگات میکن


.___??/__
.-O—-O-’- ‘
دربست،مخلصتم

-----------------------------------

///
@ @ )>
–o0O———O0o–
-
-
-
Delam barat tang shode bud.Kelid nadashtam Az divar umadam bala bebinamet

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
|""""""""""|_:!""-.,
"@@"""""" ""@""
ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت
.
.
.
۰ ۰
ـــــ[]ــ!=[]
_ @@ /
فلجتیم رفیق
.
.
.
Vaghti
delam barat
tang mishe
()*() cheshamo
(-.-) mibandamo
(")(") fekr mikonam ke
To
()*())(()
( '.' )'.' )
(")(")')(")
hamishe
pishami
.
.
.
// _*_
( ';')(';' )
/|.| /[]
| | /
In akseto to park gereftam ke ba YARU budi!
Age sms nadi pakhshesh mikonam
.
.
.
|——-l-l
| '.o
| /l
| JL
Dard doorito natoonestam tahamol konam khodamo dar zadam
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
()

_//_
chiye
.
.
delam mikhad hinja vaystam.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
/) /)
@@ _____/
/ / ____
¤¤ | | | |
^^ ^^
dosti ma tamam shod akseto pas begir
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
(', ')

J L
120kg
(', ')

J L
60kg
(',')

JL
30 kg
negah kon man az doreye to chi shodam
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
*;%*;*
*;%*;%*;*
)i(
( )
Tamame golhaye in goldon taghdime mehraboniat
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
*.*;'.*"*,*.L*;'.
*,*.* " O *"*,*.*;
*"*,*.*;'*"*,V*.*;'
*,*.*E;'.*"**"*
ببین برات LOVE ترکوندم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آهای
__۰
|
JL
میدونی چقدر دوست دارم
O
<>
JL
اینقد
________O________
|
JL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
^^
oO
@
.(-).
مگه بهت نگفتم دیگه عکستو به این و اون نده
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
() ()
( Ö )
(( ))
موش
,,,,_
o(. .)o
;(–);
میمون

(oo)
خوک
و حتی
>
ماهی
دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش
* * * * * * * * *
از ته
..... .....
.* ** *.
* . .*
.*" "*.
"*.*"
میگم.....!
دوست دااااااااااارم..........
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
۰ ۰
|/|/
//
دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
()' "' '()
( ' ; ' ) .,'@,
=(,,)=("')===:',@,'@
t_!_J '@;
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تایتانیک
ــــــــ||ــ
="............."—
___t/,_. ............. ,_
/ __________________
با همه مسافراش
فدات
.
.
.
Ω/ Ω
¥
/ / © (1) (2) (3)
Miduni ina manish chie?
Yani:
1 = elahi
2 = man
3 = fadat sham
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
__/ΓΠ_ _
'-O—-O-'
ازتنهایی حوصلت سرنره باش بازی کن ولی خرابش نکن !!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
O < — <
0//|0/ | /0
][ | ( ) ( )][
/ / / / /
تشیح جنازه منه!
بلاخره از دوریت مردم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
** /-/ * *
* /-/ * *
* * /-/ * *
شب شده، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
¤¤¤¤¤( )¤¤¤¤¤
این ساعت مچی من هست عقربه هاشو شکستم تانفهمم چندوقته ندیدمت.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
۹۰ daraje be chap becharkhoon bad bekhoon :
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
.-----------.
/ .----._/
/ / ___/"""""""/
"._______./ole
/""""". /""""/
/ "./ /
/ /". /
/___/ ".__/aze mani.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
("V") __/ΓΠ_ _
"v" "-O----O
این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.
...
...
...
هه هه هه! بنزین نداره!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
....................
.Oooo...oooO....
/ (....(__)......
./_)...) ........
........(_.........
ببخشین پابرهنه اومدم تو گوشیت
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
/
|
O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
_o _
<>
./
چیه؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
===========
I___ .-""-._ _ I
I___( "..." )___I
I_"=(,,)=(,,)="_I
کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
. * ./۰۰. *.
. * ('_') * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !
با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
(".")
((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
╗═══════════════�� �
..(>"""""""""""""""""""" ...(=* : *=)... .(=" : "=)
=(,,,)==(,,)==(..)=(,,)=
♥....Nini ღ♥ღ Dadashi....♥
╝═══════════════�� �
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
۰
| = __sms__
/ ______|
0 0
Smse no va kohne shoma
ra kharidarim
( smssiiiiiiiiiiiiiye )
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
+"""+
TANHA
.+"""+.+"""+.
Toro
.+"""+.+"""+.
+ DUST
"+.
"+
.+"""+.+"""+.
+ DARAM +
"+. .+"
"+"
AZIZAM
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
___ /??___
"—O------O—" >---> O
Nagi be yadam naboodi ! bebin too fekr to boodam mashin zad behem mordam...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
o /
/[]
IL
اجازه
.
.
O

IL
میتونم شما رو دوست داشته باشم.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Be man to O .
.
.
Gerefti chi shod?
Migam : be cheshme man to mahi fadat besham elahi.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
(-_-)/
))
((
_/ _
اس ام اس جدید نداشتم گفتم برات قر بدم شاد شی
.
.
.
۰ ۰
|/|/
//
دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
O,,
I"
L
....,O
L"
O
I
L
,../""";|O
تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
1
.
2
.
3
تموم شد!
^^
((@@))
/
(**)
تو هم خوش عکسیا!!!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو کج بگیر ، ببین از دوریت چی میکشم!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
۱۰,۲۰,۳۰,۴۰,۵۰,۶۰,۷۰,۸۰,۹۰,۱۰� �
.
بیام ؟
.
کجا قایم شدی؟
.
آهان پیدات کردم
.+""+ .+""+.
+ injayi +
"+. .+"
"+ . +"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
/) /)
@@ _____/
/ / ____
¤¤ | | | |
^^^^
تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!

---------------------------------------------------

م♥
ی♥
ب♥
و♥
س♥
م♥
ت♥
ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

---------------------------------------------------

~ ~ ~ ~ – ~ – . ~ ~
~ O/ ~ . – ~ ~ ~
~ – ~ ~ . ~ ~ ~~
اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

---------------------------------------------------

* * * *
* *
* *
* * *
این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.
---------------------------------------------------


  Ω/     Ω
   ¥          
                 /     /    ©           (1)     (2)     (3)  
 
Miduni ina manish chie?
Yani:
1 = elahi
2 = man
3 = fadat sham


---------------------------------------------------

__/ΓΠ_ _
'-O----O-'

 ازتنهایی حوصلت سرنره باش بازی كن ولی خرابش نکن !!


---------------------------------------------------

O < — <
0//|0/ | /0
][ | ( ) ( )][
/ / / / /
تشیح جنازه منه!
بلاخره از دوریت مردم


---------------------------------------------------
** /-/ * *
  * /-/ * *
* * /-/ * *
شب شده، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من.


---------------------------------------------------

¤¤¤¤¤( )¤¤¤¤¤

این ساعت مچی من هست عقربه هاشو شکستم تانفهمم چندوقته ندیدمت.



---------------------------------------------------

90 daraje be chap becharkhoon bad bekhoon :



   
                     

    


---------------------------------------------------
  .-----------.
 /   .----._/
/   / ___/'''''''/
'._______./ole

   /""""".   /""""/
  /    "./        /
 /      /".      /
             /___/  ".__/aze mani.




---------------------------------------------------

                               ("V")                                 __/ΓΠ_ _
         'v'                                     '-O----O                        
                                                             
این قلب منه. اگر فکر می کنی به فکر تو نیست بزن با همین ماشین لهش کن.
...
...
...
هه هه هه! بنزین نداره!



---------------------------------------------------
....................
.Oooo...oooO....
../ (....(__)......
.../_)...) ........
........(_.........

ببخشین پابرهنه اومدم تو گوشیت
      




---------------------------------------------------
 
/
|
O/
این میدونی کیه؟ خوب تویی دیگه از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی

 


---------------------------------------------------
  _o    _
<>
./
چیه؟ دلم خواسته الکی اینجا وایسم!



---------------------------------------------------
 ===========
I___ .-""-._  _ I
I___( '...' )___I
I_'=(,,)=(,,)='_I

کنار پنجره منتظر تو نشستم. اگه جواب ندی خودمو از طبقه همکف پرت می کنم پایین!



---------------------------------------------------

. * ./۰۰. *.
. * (‘_’) * .
* . ( : ) . *
. *( : )* .
ببین چه آدم برفی نازی درست کردم !
با این که خیلی دوستش دارم ، مال تو !


---------------------------------------------------
('.')
((
))‎
((‎
))
کاری نداشتم، دارم کرم می ریزم!

---------------------------------------------------
 

!......
__!......
____!......
______!.......
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

-------------------------------------------



0 0
|/|/
//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


---------------------------------------------------


O,,
I”

L

 

….,O
L”       

 

O

I

L

 

,…./”””;|O

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.


---------------------------------------------------



. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @


---------------------------------------------------
 


1
.
2
.
3
تموم شد!

^^
((@@))
/
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!

 
---------------------------------------------------
 

@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو كج بگیر ، ببین از دوریت چی میكشم!


---------------------------------------------------



10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+""+  .+""+.
+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"


---------------------------------------------------

/) /)
         @@ _____/
         / /    ____   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!

---------------------------------------------------


م♥

          ی♥

              ب♥

             و♥

          س♥

        م♥

 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

---------------------------------------------------


~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.


---------------------------------------------------


*   *     *  *

*       *

*          *

*      *    *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.

---------------------------------------------------


~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.


---------------------------------------------------



fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*

*

*

*

Jat Paiintar Az In Harfast

*

*

*

*

*

**..  ..**.

*.     *     .*
 *.        .*
 * _ *

jat in jast!

---------------------------------------------------

|""""""""""|_:!""-.,

"@@"""""" ""@""

ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت

---------------------------------------------------

   0      0

ـــــ[]ــ!=[]

_ @@ /

فلجتیم رفیق
---------------------------------------------------

Vaghti

delam barat

tang mishe

()*() cheshamo

(-.-) mibandamo

(")(") fekr mikonam ke

To

()*())(()

( '.' )'.' )

(")(")')(")

hamishe

pishami

---------------------------------------------------

// _*_
( ';')(';' )
/|.| /[]
| | /

In akseto to park gereftam ke ba YARU budi!
Age sms nadi pakhshesh mikonam

---------------------------------------------------


         |-------l-l          
|        '.o
|        /l
|        JL

Dard doorito natoonestam tahamol konam khodamo dar zadam

---------------------------------------------------

////

--o0O---------00o--
-
-
-
-
-
Delam barat tang shode bud.Kelid nadashtam Az divar umadam bala bebinamet

---------------------------------------------------

()
<،،>
_//_

chiye
.
.

delam mikhad hinja vaystam.

---------------------------------------------------

/) /)              
@@ _____/
/ / ____
¤¤ | | | |
^^ ^^
dosti ma tamam shod akseto pas begir

---------------------------------------------------

(', ')

J L
120kg
(', ')

J L
60kg
(',')

JL
30 kg
negah kon man az doreye to chi shodam

---------------------------------------------------

*;%*;*
*;%*;%*;*
)i(
( )
Tamame golhaye in goldon taghdime mehraboniat

---------------------------------------------------

*.*;'.*"*,*.L*;'.

*,*.* " O *"*,*.*;

*"*,*.*;'*"*,V*.*;'

*,*.*E;'.*"**"*

ببین برات LOVE تركوندم

---------------------------------------------------

آهای

__0  

|

JL

میدونی چقدر دوست دارم

O

<>

JL

اینقد

________O________

|

JL

---------------------------------------------------

^^
oO
@
.(-).

مگه بهت نگفتم دیگه عکستو به این و اون نده

---------------------------------------------------

() ()
( Ö )
(( ))
موش

,,,,_
o(. .)o
;(--);
میمون



(oo)

خوک

 

و حتی


>
ماهی

دلشون برات تنگ شده و می خوان برگردی به باغ وحش

---------------------------------------------------

O

/

JL

روتو اونور کن مگه نمیبینی شو..ت پام نیست

---------------------------------------------------

از ته

..... .....

.* ** *.

* . .*

.*" "*.

"*.*"

میگم.....!

دوست دااااااااااارم..........

---------------------------------------------------

0 0

|/|/

//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام

---------------------------------------------------

()' "' '()       

( ' ; ' ) .,'@,

=(,,)=("')===:',@,'@

t_!_J    '@;

---------------------------------------------------

تایتانیك

ــــــــ||ــ

="............."—

___t/,_. ............. ,_

/ __________________

با همه مسافراش

فدات
 

کامنت ها
: بهزاد 1394/01/24

سلام مرسی دادا جالب بودن شکلکدوست داشتی به چت رومم هم سر بزن خوشحال میشم شکلک

پاسخ : خواهش میکنم. خوشحالیم که خوشت اومده.

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد