سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب

595

امروز رفتم خونه ، مامان خانم گفت : خونه خالت بودم دختر خالت گفت : کامپیوترشون خراب شده بهت بگم بری براشون درست کنی .
حال نداشتم برم گفتم براش پیام‎ ‎‏ بدم شاید بشه تلفنی درستش کرد!!
پیام دادم : سلام
جواب داد :‎‎‏ ‏shetoli‎?‎‎?‎‏ ‏0‎_o ‎‏ ‏(کصافط میره کلاس زبان ) منم کم نیاوردم با دیکشنری گوشم زدم دیدیم چیزی نیومد
پاشدم کتاب دیکشنری رو آوردم یه ساعت گشتم چیزی پیدا نکردم
آخرش نا امید پا شدم رفتم پیش داداشم گفتم : نمیدونی معنی shetoli ‎‏  چی میشه ؟؟
گفت : خاک تو دماغت نوشته شتری ؟؟
من : 0‎_o ‎‏ ناراحتم اخمو شد براش پیام دادم شتر عمته ، گلیپس ، مگه باهات شوخی دارم لب بادکنکی (پروتز کرده خخخخخ)
پیام داد :migam shetoli ‎‎?‎‎?‎
من : دی :باز گفت :شتر ، شتر باباته
پیام داد : خنگ ، میگم شطولی ؟(چطوری؟)
قشنگ کوشی خاموش کردم تو افق محو شدم
کصافط خو درست حرف بزن ،دی

کامنت ها
سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

سوشال پال - معتبرترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

ادامه مطلب
برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

برگ ریزش جالب و عاشقانه یک درخت در چین + عکس

ادامه مطلب
عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

عکس های بی نظیر از طبیعت پاییزی منطقه سیدان فارس

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

دانلود پاورپوینت زیبا و داستانی کرگدن ها هم عاشق می شوند

ادامه مطلب
دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

دانلود پاورپوینت بسیار زیبا و آموزنده آشنایی و ازدواج موفق

ادامه مطلب
عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

عکس نوشته های بسیار جالب و خنده دار

ادامه مطلب
سری اول عکس های طنز پدر و پسر

سری اول عکس های طنز پدر و پسر

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد